Veel gestelde vragen

 

Hoe bestel ik iets bij Active2work?

1. Plaats de gewenste producten in je winkelmandje.

Zoek eerst naar de producten die je wilt kopen. Voeg deze toe aan je mandje. Je kunt nu of verder winkelen of verder gaan met de volgende stap om je bestelling af te rekenen.

2. Vul je gegevens in

In het volgende scherm vul je gegevens in, het adres dat je hier invult is het  afleveradres. Later kun je je facturatie adres invoeren.

3.Kies gratis transport

4. Controleren en betalen

Kies een van de betaalwijzen, vul je factuurgegevens in, controleer je afleveradres en de producten die je hebt besteld. Klopt alles?

Dan kun je de bestelling eenvoudig en veilig betalen.

 

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:

  1. iDEAL
  2. Creditcard (Mastercard/Visa, AMEX)
  3. Bancontact ( alleen voor Belgische klanten)
  4. Paypal
  5. Achteraf betalen (extra kosten €4,45)
  6. Bankoverschrijving

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij elk product staat de verwachte leverdatum. Deze kan je als richtlijn aan houden. Nadat de bestelling door ons is bevestigd nemen wij contact met je op met de dag en het tijdvak waarin wij komen leveren.

Worden de producten gemonteerd geleverd?

Ja, wij komen uw bureau installeren op de gewenste plek. Kasten en bureaustoelen worden gemonteerd afgeleverd achter de eerste deur. Wij verwachten dat de locatie makkelijk te bereiken is en voorzien van een lift indien het niet de begane grond betreft.

<

Worden er transportkosten berekend?

Er worden geen transportkosten in rekening gebracht in Nederland. De Waddeneilanden zijn hier een uitzondering op. Indien u daar geleverd wil hebben graag even telefonisch overleg.

Moeilijk bereikbare plekken en privéadressen tegen een kleine meerprijs, graag telefonisch contact

Bureaustoelen leveren wij kosteloos in Nederland en ook in België.

Hebben jullie een showroom?

Ja, je kunt ons bezoeken in Alkmaar in onze showroom. Graag vooraf telefonisch contact om een afspraak maken. Dan loop je ons zeker niet mis.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dit kan altijd zonder opgaaf van reden. Let wel, de kosten voor de retourzending zijn voor jou. Wij gaan er uiteraard van uit dat de goederen onbeschadigd zijn.

Een retourzending wordt alleen geaccepteerd als er vooraf contact met ons is geweest via email of telefonisch

Artikelen die specifiek voor jou gemaakt zijn, zoals bijvoorbeeld de akoestische schermen in kleuren die niet standaard zijn kunnen niet retour worden gestuurd.

Kan ik mijn afleveradres later veranderen?

Dit is mogelijk indien je bestelling nog niet verzonden is, neem daarom altijd direct contact op met onze klantenservice

 

Toegevoegd aan je favorieten:
Mijn Favorieten
Toegevoegd aan je favorieten: